Klassisk Ballet - Niveau 1 (Hold 1)

Antal tilmeldte: 10/15 Alder: 3-4 Pris: 960,00 DKK
08/01/2024 - 24/06/2024 Studie 2 Mandag 16:30-17:00 Instruktør: Alma Jönsson

Niveau 1
Dette hold er for vores mindste elever, som er fyldt 3 år, og som skal til at danse uden en forældre i salen. Vi leger dansen ind og gør den let og forståelig. Nogle af øvelserne foregår i en cirkel, andre spredt på gulvet. Vi forventer at børnene efter en sæson har stiftet bekendtskab med grundelementer i den klassiske ballet.

Læringsmålet er, at eleverne lærer de forskellige fodpositioner.

Påkrævet uniform
På dette hold skal der bæres uniform.

Pris
Prisen for alle 6 måneder er kr. 1.920. Den dækker 2. del af sæsonen, som løber fra januar 2024 til og med juni 2024. Prisen tilpasses fra måned til måned, så nye elever der kommer til når sæsonen er i gang, kun betaler for den måned de tilmeldes plus de resterende måneder.

Praktisk information - herunder evt. mulighed for hustandsrabat eller fri træning.

Pris: 960,00 DKK

Jeg har ingen profil - Opret og tilmeld Jeg har en profil – Login og tilmeld
Instruktører

Alma Jönsson

Underviser i klassisk ballet og jazz/show

Alma er fra 2006. Hun har været en del af Den Klassiske Balletskole siden den startede i 2013.

Alma gik fra at være hjælpetræner til at få sine egne hold i 2020. Nu underviser hun i klassisk ballet, jazz og moderne, og det er hendes ønske, at børnene skal lære så meget som muligt på en sjov og udfordrende måde. Hun vil gerne have, at børn og forældre er tilfredse med undervisningen og de skal føle sig velkommen på balletskolen. Som elev på skolen danser hun klassisk ballet, moderne og jazz.