Gratis Prøvetime

Vi tilbyder nye elever én gratis prøvetime, dog ikke i juni, november og december 2023.

En prøvetime giver eleven mulighed for at opleve undervisningen og stemningen på balletskolen, og det giver os en mulighed for at vurdere, om eleven er sat på det rette hold.

Såfremt eleven ønsker at fortsætte på balletskolen efter prøvetime, skal eleven tilmeldes holdet og balletuniform skal købes i balletskolens fysiske butik.

Tilmeldingen/betalingen skal være registeret inden næste undervisning, for at eleven kan deltage. Er tilmeldingen ikke registreret inden næste undervisning, venter eleven med undervisning til tilmeldingen er registreret hos os.

Vi har to sæsoner på balletskolen: August - december, samt januar - juni. Starter eleven i en sæson der allerede er skudt i gang, så betales der kun fra den måned eleven tilmeldes og resten af perioden.
Eksempel: Hvis en elev ønsker at starte i slutningen af september måned, så betales der for hele september og sæsonen ud.

Ønsker I en prøvetime, så start med at oprette en profil på eleven. Skriv derefter til os og informer om elevens fulde navn, så finder vi dette rette hold til en prøvetime. Har du spørgsmål, så er du meget velkommen til at skrive til os.

Elever der skal til prøvetime på et klassisk ballethold, skal have håret sat i en knold, hvis det er langt, samt have noget tætsiddende tøj på, som f.eks. en gymnastik/balletdragt.