Gratis Prøvetime

Hver måned tilbyder vi i de 2 første uger nye elever én prøvetime, dog med undtagelse, når vi øver til en forestilling eller et event.

En prøvetime giver eleven mulighed for at opleve undervisningen og stemningen på balletskolen, og det giver os en mulighed for at vurdere, om eleven kan følge holdets niveau.

Såfremt eleven ønsker at fortsætte på balletskolen efter prøvetime, skal eleven tilmeldes holdet og evt. uniform skal være købt inden næste undervisning. Alle uniformer kan købes i balletskolens fysiske butik.

Tilmeldingen/betalingen skal være registeret inden næste undervisning, for at eleven kan deltage. Er tilmeldingen ikke registreret inden næste undervisning, venter eleven med undervisning til tilmeldingen er registreret hos os.

Ønsker I en prøvetime, så start med at oprette en profil i det navn, som skal have prøvetimen. Skriv derefter til os og informer om det fulde navn, så finder vi dette rette hold til en prøvetime.

Elever der skal til prøvetime på et klassisk ballethold, skal have håret sat i en knold, hvis det er langt, samt have noget tætsiddende tøj på, som f.eks. en gymnastik/balletdragt.

På vores Power Hour hold, samt konkurrence hold tilbydes der ikke prøvetime.

Har du spørgsmål, så er du meget velkommen til at skrive til os.