Konkurrenceforløb med Laura Esmark Kristensen

Dette er for alle dansere mellem 8-20 år, som gerne vil have en sjov og spændende oplevelse ved at tage til konkurrence og stå på en scene og optræde.  Det giver utrolig meget erfaring som danser, og bliver et superfedt forløb.

Du behøver ikke at være elev på Den Klassiske Balletskole for at deltage, men undervisningen foregår på Den Klassiske Balletskole.

Alle der følger et forløb bliver tilbudt at optræde til Den Klassiske Balletskoles sommerforestilling d. 12. maj 2024 på Det Kongelige Teaters Gamle Scene. Derudover kan du vælge at deltage i enten Danmark Danser og/eller Den Danske Balletpris. Laura vil være til stede under hele konkurrenceforløbet og fungere som coach.

Laura tilbyder 2 slags forløb med flg. stilarter som mulighed: Moderne, jazz eller ballet. Alle forløb tilpasses efter danseren/danserne og deres behov.

Soloforløb indeholder:

Ekstra udgifter kan være, hvis du ønsker at købe dit eget kostume, deltagergebyr til valgte konkurrencer, og/eller evt. ekstra timer udover de 5 i forløbet. Pris med 25% rabat er 337,50 pr. lektion

Duetforløb indeholder:

Ekstra udgifter kan være, hvis du ønsker at købe dit eget kostume, deltagergebyr til valgte konkurrencer, og/eller evt. ekstra timer udover de 5 i forløbet. Pris med 25% rabat er 450,- pr. lektion

Du kan læse mere om Laura her, og du er velkommen til at kontakte hende, såfremt du har spørgsmål til forløbet eller blot gerne vil i gang.
end Laura en SMS på mobil 30462047