Kommende forestillinger

I løbet af året vil der være en række forestillinger og events. Eleverne er ikke automatisk tilmeldt forestillingerne, det er derfor vigtigt at få dem tilmeldt under Event, så snart vi åbner op for tilmelding. Vi informerer også via Facebook og Instagram. Nogle forestillinger skal der købes billet til og andre er gratis. Det vil altid blive oplyst under eventet.

Bemærk, at vi altid tager billeder af vores dygtige elever til forestillingerne. Nogle billeder blive brugt på vores sociale medier og her på hjemmesiden. Har vi brugt et billede af dig eller dit barn, som du ikke ønsker vist, så kontakt os, hvorefter vi naturligvis fjerner billedet.

7. oktober
Waves holder Lyserød lørdag og vi bidrager med dans. Dette event er for elever på flg. hold: 8,9,19 og 24.

29. oktober
Waves har fødselsdag og vi bidrager med dans. Dette event er for elever på flg. hold: 7,9,19 og 24.

Uge 47 (20. november til og med 23. november)
Balletskolen holder "Se på dag", hvor pårørende kan komme og se, hvad vi har øvet os på.
Der vil være et ændret skema denne uge, men samme dag, som eleverne normalt undervises.

17. december
Vi går Lucia igennem Waves. Dette event er for alle balletskolens elever, som minimum er fyldt 5 år.

3. Marts
Store Balletskoledag på Det Kongelige Teater.

12. maj
Sommerforestilling på Det Kongelige Teater.