Balletbutik

På Den Klassiske Balletskole har vi en fysisk butik, hvor vi sælger tøj og udstyr til ballet, moderne dans, jazz, yoga og pilates.
Vi sælger bl.a. dragter, skørt, trikoter, tights, t-shirts, hættetrøjer, benvarmer, balletsko, hårelastikker, yogamåtter, hårnåle, tasker, drikkedunke m.m. I butikken betaler man via mobilepay.

Til undervisningen er det påkrævet, at eleverne bærer uniform. Fælles for alle niveauer er, at der skal bæres dragt, skørt, trikot, balletsko og håret i en knold.
Uniformerne skiftes hvert andet år (august 2022 - 2024). Herunder kan de forskellige uniformer ses. Hvilke uniform eleverne skal have, afhænger af det niveau de danser på. Priser på hver enkelt del kan ligeledes ses.

Der gives 25% i rabat på uniformdragter og skørter, da vi skifter efter sommerferien.

Uniform til niveau1, 2 og 3 består af:
Balletdragt 279,- (25% rabat gives på denne dragt resten af sæsonen) NY PRIS kr. 210,-
Skørt 239,- (25% rabat gives på dette skørt resten af sæsonen)  NY PRIS kr. 180,-
Trikot 99,-
Balletsko læder m/ fuldsål 219,-

Uniform til niveau 4-6, samt teen hold består af:
Balletdragt 359,- (25% rabat gives på denne dragt resten af sæsonen) NY PRIS kr. 270,-
Skørt med bindebånd 299,- (25% rabat gives på dette skørt resten af sæsonen) NY PRIS kr. 225,-
Trikot 99,-
Balletsko læder m/splitsål 319,-

Balletbutikken er åben for alle, også hvis du ikke er elev på balletskolen.
Der er som regel åbent når der samtidig er undervisning på skolen. Det er dog også muligt at aftale en tid.
Skriv til os, hvis du har spørgsmål.