Enetimer

Enetimer er for de elever der ønsker 100% fokus fra underviseren, og hvor der udelukkende tages hensyn til elevens ønsker og behov for fokuseret træning. Fokuseret træning giver eleven mulighed for at træne på specifikke øvelser eller koreografier.

Der kan være mange årsager til at ønske enetime. For nogle elever kan det være, fordi de på holdet kan have svært ved nogle øvelser og derfor gerne vil have tid og ro til at få dem gennemgået. For andre, fordi de gerne vil have ekstra udfordringer. For nogle familier kan det være eneste mulighed, fordi holdplanen ikke passer ind i familiens kalender og de derfor har behov for en fleksibel løsning. Enetimer kan også være for elever der gerne vil danse, men som har det bedst alene med underviseren.

Skriv til os, hvis I ønsker at booke en enetime, så finder vi ud af, hvornår det kan passe.

Pris ved privatundervisning med en elev:

Pris ved privatundervisning med to-tre elever: