Musical & Showdance - Niveau 2-4 (Hold 23)

Antal tilmeldte: 7/15 Alder: 7-14 Pris: 1.140,00 DKK
04/01/2024 - 27/06/2024 Studie 1 Torsdag 16:30-17:15 Instruktør: Laura Kristensen

NYT HOLD

Undervsning
På dette hold læres en masse koreografier og eleverne øver i at performe. Der bruges teknikker fra samtlige stilarter, så som ballet, jazz og moderne og der skabes en teatralsk performance, der enten har et tema, historie eller en rød tråd.

I timerne fokuseres der på at have sjovt med at danse og lærer at arbejde samme med de andre på holdet. Der danses til kendte sange, som kan være fra film, TV serier eller andet. Det kun fantasien, der sætter grænser.

Uniform
På dette hold skal der bæres sort dragt, sorte leggins/trompetbukser, samt sorte strømper eller indendørssko. Håret skal altid være sat op.

Pris
Prisen for alle 6 måneder er kr. 2.280. Den dækker 2. del af sæsonen, som løber fra januar 2024 til og med juni 2024. Prisen tilpasses fra måned til måned, så nye elever der kommer til når sæsonen er i gang, kun betaler for den måned de tilmeldes plus de resterende måneder. Beløbet dækker både elev og forældre.

Praktisk information - herunder evt. mulighed for hustandsrabat eller fri træning.

Pris: 1.140,00 DKK

Jeg har ingen profil - Opret og tilmeld Jeg har en profil – Login og tilmeld